-ANAK KEMBAR?-

melihat pada perut Mama yang terlalu oversize sangat, officemate Mama tanya...

Dia : entah-entah u nie ngandung kembar tak?

Mama: tak kot.. sebab heartbeat dengar satu je..

Dia: mana nak tau, kot-kot dia melintang kat belakang.. so tak dapat nak detect.. sebab i tengok perut u besar satu macam la...

Mama: eh, boleh ke macam tu? tapi u tengok perut i tak jatuh lagi kan?

Dia: haah, tak jatuh lagi...

Mama: isk, takut la pulak.. tapi memang MIL i ada history keluarga kembar nie..

Dia: *senyum*


so nak tanya la, ada possibility ke heartbeat dengar 1, tapi tup-tup keluar 2? dah rasa cuak dah nie.. sebab memang besar la perut Mama nie..

Ayahnye cakap, badan Mama takde lemak.. infact, kaki Mama pun tak bengkak langsung... tang perut nie, sendat dengan SweetieBaby je.. mintak-mintak la berat badan Mama turun cepat macam time Ryan dulu..
to date, current weight 67.5kg(33weeks Mac11)


11 comments:

azzamoro said...

babe, masa u scan ade 1 ker 2? perhaps boleh suruh doc scan btui2 mane tau ade 2. rezeki you..hehe

precious innocent said...

azzamoro: masa scan doc ckp 1je heartbeat... huhu.. so mmg confirm la kan? hehe.. i je yg berangan lebih kot.. nie sbb baca posting u pasal cousin u yg triplets tu la...

zh-ena said...

klu dpt kembar bestnya

precious innocent said...

zh-ena: tu la.. sekali teran kuar 2org.. hehe

Dd LaLa said...

i pun dulu org ingat i ngandung kembar sebab perut yang sangat besar dan maknya yang sangat gemuk.

hehehe...tak pe emma, janji sihat.

Dayah said...

perut ja besaq, badan tak naik sgt takpa..nanti senang kuruih balik...heheh...

saya terbalik, perut tak besaq kali ni, tapi maknya naik berkilo2..

precious innocent said...

dd lala: i nie perut je ke depan, tp badan mcm tu jugak.. bukan nak bangga diri ke ape, tp lemak2 x timbul2 langsung.. kalau dulu jln mcm penguin, kiri kanan, kali nie dah xtau jln rope ape.. haha

dayah: hehe... another advantage tu badan rangka kocik nie.. ngeh ngeh...
each pregnancy tu blainan peel kan?

aidie said...

bestnye kalau kembar :D..sekali kuar dua hehehhee

precious innocent said...

aidie: mmg syok.. tp sangap la time nak mjaga 2org sekaligus.. hehe

lailasani said...

kalo kembar rasanye nampak 2 kantung gitu... tp manalah tau kan.. kalo betul2 dpt kembar.. besnyeeeeeee....

precious innocent said...

lailasani: hehe.. actually mmg nampak 1 kantung je.. cuma nak kasi kecoh sikit je.. hehe.. jgn marah aaaa