-COPY PASTE 3-

entry k3 & yg last yg dcopy paste...

thursday, june 07,2007

smlm p hosp putrajaya for check up..lama jugak kitaorg tunggu... tu la, dah ckp dgn syg mmg lama, dia nak jugak tunggu... smp tido bdengkur2 kat sana.. cih!! buat malu je ... mane xnye.. kitaorg smp dlm kul 9.15am, then kuar dr hosp around noon.. lama kan??tp normal la tu... hosp kerajaan...

fetus in fifth month

taken from http://pregnancy.baby-gaga.com/calendar/week19 . Fetal development in pregnancy week 19:Your amazing little baby is now around 10 inches in length!

tu la pic baby kami... tp seriously, aku pun xleh nampak bentuk baby tu kat sini... tp masa doc tunjuk kat screen, kitaorg leh nampak clear.. siap doc tunjuk heartbeat baby lg... laju wooo....1st time nampak heartbeat tu, xtau mcm mana nak gambarkan perasaan aku... bangga.. seronok.. tharu.. semua ada... he he... isk.. aku nak jadi mama la... he he...doc tunjuk la semua badan baby... tangan, kaki, kepala, full body... alhamdulillah, complete semua anggota...syg siap tanya, dah leh tgk jantina ke... doc ckp xleh lg.. sbb still to early...


btw, i thought of calling my baby "sugar baby", or "honey baby".. sbb x syok la pulak panggil "baby" je.. nak panggil "sayang", x leh la pulak.. nnt nak panggil hubbyku yg tsyg ape pulak kan? hu hu..... any ideas???

tanya la doc pasal baby yg selalu dok kat bwh tu... rupanya doc ckp perasaan aku je.. sbb baby mmg akan dok kat tgh2 perut.. he he.. sillynye aku...
aku pun dah diambil darah, timbang berat (btw berat aku 52.8kg), hmm... ape lg ek... tu je kot.. dgn diberi buku merah.. tu la la... next appt, bln 8... doc suruh aku p klinik memana utk rawatan lanjutan sementara nak tunggu bln 8 tu.. hmm kene p jugak sek9 nie..

then aku ajak syg singgah alamanda.. nak tgk kot2 kat sana ada modernmum.. nak beli pants baru la... n shoes kalau leh... luckily mmg ada pun kedai modernmum... aku just beli 1 long pants, 1 capri pants, 1 preggy t-shirt (xtau nak address mcm mana), 1 shoes (boleh la pakai dgn paju kurung or pants tu), & 2 bottles of lotion for stretch mark... dlm dok ada % pun, cecah jugak la rm300++.. gila tul!! sabo je la.. lari lari budget aku bln nie.. ingatkan nak save utk beli sunglasses.. hmm nampaknye bln2 depan la kot... sgt sedih..

No comments: